Translate

wtorek, 11 marca 2014

I-I-I work out...

Wiosna już właściwie przyszła, chociaż w pogodzie zapowiadają ochłodzenie na nadchodzący weekend. Ja już marzę o lecie, bo w temperaturze poniżej 18° C nie umiem funkcjonować, chyba urodziłam się w złym klimacie! :D Lato już właściwie tuż, tuż więc trzeba zabrać się za rzeźbienie ciała, bo bikini samo się nie wciśnie hahahDzisiaj około 8 rano obudziły mnie  promienie słońca i spontanicznie stwierdziłam, że czas na mały jogging. Wstałam, ubrałam się, słuchawki na uszy i już byłam gotowa na poranne obudzenie na świeżym powietrzu.



Od jakiegoś czasu biegam zawsze z włączoną moją ulubioną aplikacją Nike + Running, która w przybliżeniu pokazuje mi czas i dystans, który przebiegłam, co jak dla mnie jest dość motywujące.


Można też ustawić sobie muzykę, która gra w tle, bo co jakiś czas, a właściwie po przebiegnięciu 1 kilometra odzywa się głos, który informuje nas o tym, ale też i czasie, w którym przebiegliśmy dany dystans.
Bardzo fajna sprawa, polecam! Można ją znaleźć w Apple Store i Google play :)
Za każdym razem ustawiam też sobie tzw. power song, która daje mi zastrzyk energii podczas biegu.
Dzisiaj była to piosenka Brave, Sary Bareilles. 



****
Spring is almost here, even though the weather forecast says it's gonna snow this weekend. Hopefully not here. I want summer already, because when it's below 18° C I can't function properly. I guess I was born in a wrong climate. 
Summer is closer and closer, so it's time to start preparing my body to fit into my bikini ha! 
The sun woke me up today at around 8 am and I decided to go for a little jogging. I got up, dressed up, put my headphones on and was ready to move my still asleep body. I always run with my fav app on - Nike + Running, because it measures the distance and time and it's kinda motivating for me. 
You can also set a playlist and once in a while, actually after one kilometer or mile there's a voice telling you how much have you already ran and how long did it take. I like it a LOT. You can find it in  Apple Store  and  Google play 
 Every time I set a  playlist I also set a power song, which is supposed to give me more energy, motivate myself to run even more. Today my power song was Brave by Sara Bareilles.

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz