Translate

środa, 27 kwietnia 2016

Lilac hair don't care


After over a year of thinking about it, I finally decided to add some color to my blonde hair. Now I have my natural shade on top and lilac on the bottom.
Well it's just the beginning, I want to try it out first. As you can see the color is not even and depends on lighting conditions. I guess that's what you should expect from hair toners :) This time I didn't want to experiment on my own, so went to the hairdresser, but now I know it's less complicated than normal coloring and I could do it myself at home. Anyway I love it so far, we'll see how long it lasts. Do you know any permanent lilac hair dye that you could recommend ? Let me know!
--------------
Czas na zmiany!
Po ponad roku przymierzania się do nadania nowego charakteru moim blond włosom zdecydowałam się na liliowe ombre. Użyłam do tego tonera w odcieniu - lilac. Jak widać na zdjęciu kolor nie jest równomierny i zależy od oświetlenia, ale tego właśnie trzeba się spodziewać, gdy nakładamy toner na rozjaśnione włosy po raz pierwszy. Teraz już wiem, że nie jest to proces skomplikowany, a może nawet i łatwiejszy od zwykłego farbowania, jednak wolałam poprosić o pomoc moją fryzjerkę. Efekt podoba mi się bardzo! Z czasem, okaże się jak kolor będzie się wymywał i jak długo wytrzyma.
Znacie może jakieś trwałe farby w odcieniu liliowym?
xx
~Jo.









Snapchat ftw!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz